ysven

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Yvonne - 13 juni 2011 18:49

Juni. Ena dagen hett, nästa dag spöregn.

Nu har det åskat tre dagar på en vecka. I går var nog den värsta, det fräste i eluttagen och nummerpresentatören pajade...som tur var det enda.

Annars har det varit som vanligt, jobb, besök på helgerna och några födelsedagar. Så här kommer junibilder hittills..................

     Har plockat granskott och gjort honung.


  Henrik fyllde år och grabbarna käkar tårta...och Vidar vill ha meeeer.....


      Matilda ARG...

  Familjen Sjödin hälsade på och det blev brännboll  på söndagskvällen.


      Leo jätteglad.....

  Thor fyllde fem år.

  Pappa å Johan försöker flyga med draken han fick.

    Och Malin fick klättra efter den.

    Och varmt var det.


Den här helgen har familjen Larsson/Sjölund varit här. Hett,hett var det på lördag, + 32 i skuggan ett tag. Vi gick upp till bonden och tittade på kalvar i alla fall.

     

Det kördes med presentbil.    Och  så ville en del bada.   Andra inte.....   Efter bad blev det grillning och altansittning.

Embla tog en liten cykeltur på vägen en stund, tyvärr ingen bild.

    Hon fick även agera påfyllare en gång.      




Och lite dans då..........    


I dag har af;s C varit och pratat med min arb.givare bl.a Så nu vet jag hur det blir de närmaste fyra åren......inga problem, det här blir bra de´

Nu tänker jag inte söka nåt annat jobb.....om dom klarar att fortsätta med Gästis. Även om det inte blir så, så klarar jag mig.

Med regn i några dagar nu då så får man väl vila lite från värmen och för ovanlighetens skull.....slå på dumburken och se om man kan hitta nåt att titta på. Annars har jag ju min sommarsysselsättning....LÄSA BÖCKER!!!!!     Go´kväller.....






Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards