ysven

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Yvonne - 30 november 2010 16:27

Och snart kommer det en till, i morgon är det 1 December..nu går det undan. Redan andra advent till helgen. I söndags glömde vi tända första ljuset, kom på det efter frukosten. Men det var kanske inte så konstigt, vi var uppe till fyra på morgonen i lördags..jaja söndag blev det innan vi lade oss för att sova några timmar. Inte blev det mycket jagat i helgen heller, bara lördag förmiddag. För kallt.

Söndagen tillbringades i soffan. Vi såg alla millenniumfilmerna, varje film var på tre timmar, så det blev nio timmars tittande. Plus att Christine och jag såg tre julfilmer på lördagkväll. Jag som nästan aldrig tittar på film....

Idag när vi fikade på jobbet sade Claes helt plötsligt, det är ju första dec. i morgon...jaaa, sa vi, och sedan försvann han. Han kom tillbaka med en varsin chokladkalender till mig och Rosie...hahaha. Dom har vi satt upp på väggen i köket.

  I går var jag till Emelie och fixade skallen...lite klippning och lite ny färg.

Nu hoppas jag på att jag ska få till lite bakning på kvällarna här. Tänkte ikväll, men än har jag inte kommit till skott, nä, det fattas russin kom jag på för jag hade tänkt mig lussebullar. Till veckan kan det ju bli lite då man är allena hemma. Och till helgen är det nog jaktfritt, om inte guben sticker ut ensam. Tänkte att vi kunde åka och visa upp oss för dom som tror att vi har försvunnit...hehe.

                HA´DE 







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards