ysven

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Yvonne - 18 september 2010 07:52

  Jaha så fyller man år då. Inte för att jag bryr mig, men en smörgåstårta kan man ju unna sig. Tänkte att jag fixar den på jobbet och köper den där så slipper man stå här hemma på kvällen med allt. Sagt och gjort, så då blev det så. MEN fick jag betala ?? Nä !

I går kväll kom Jossan och Daniel från Härnösand för att hämta katten Pyret. Moster J hade fått låna med sig Alexander, en glad skit som gillar kattor och webcameror..haha, syns på bilden. När dom åkt kom Stig och So med dotter. Sedan spelade vi lite finne ett tag.

När jag vaknade i dag hör jag snarkningar från kontoret...snarkar Boson??? Nä, Christine ligger i sängen i stället för att vara i skogen med gubbsen..???? Blev det för sent i går?

Så, det är väl på sin plats att man klär på sig nu då och städar ihop lite här, jag vet ju i alla fall några som kommer i kväll...och kanske kommer mor å far på eftermiddan, det brukar dom ju göra.  Och dagen till ära så funkar Net1...i alla fall ett tag nu på morgonen.  Ha´De´   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards