ysven

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Yvonne - 29 augusti 2010 08:49

Och äntligen lite sol igen. Kanske man kan slå av värmen ett tag till, åtminstone ska jag göra det när Eilert åkt. Det blev en kort helg, för han åker vid tvåtiden i dag. Fredde åker samtidigt och hämtar Frun om varit i Härnösand i helgen. Inte orkade vi gå på Lyskvällen i går heller. Men vi missade inget.haha..Stig och So kom hit en stund och berättade. Neej, både Fredde och jag somnade sedan vi ätit, och Eilert hade visst slumrat till han med. Att dom var trötta efter en dag i skogen kan jag förstå, men jag då ?? Jo, det är ganska slitit jobbet jag har, så jag behöver nog vila på helgerna i stället för att flänga runt. Men jag vet inte hur jag ska få ihop det. Det finns ju saker att göra hemma också. Jag får väl strunta i sånt på vardagkvällarna så jag orkar mer på helgen....kanske. Får väl prova till veckan, gå ut och gå och sedan slappa.

Men i morgon ska jag äntligen till Emelie och klippa mig, då får jag två timmar jag bara måste sitta still och bli behandlad. Ja, jag ska få lite färg på skallen också annars tar det väl inte två timmar..haha.

 

Nu är nog alla fem kattorna bokade. Dom blir åtta veckor på Onsdag, så snart blir det leverans. Det blåögda lilla "monstret" ska vi behålla. Hon är minst men tuffast. Kristin ( som håller dom) kommer in och hälsar på dem varje dag.

Nej nu tror jag att jag måste ut och få lite luft innan det är dax att fixa lite mat mitt på dan. Nåt måste dom ju få  sig innan dom åker..skogsgubbarna !








Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards