ysven

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Yvonne - 27 augusti 2010 21:02

Ska bättra mig. Så nu bloggar jag redan i kväll. Kom hem i sånt däringa fiiint äckligt regn som man blir jätteblöt av. Fredde var in på Gästis och hämtade nycklar så han kunde komma in hos oss innan vi ..ja, en Ellert från Nässjö då å jag från...ja. Glömde lämna nycklar ute i morse. Själv var jag tvungen att åka till Ånge i ett visst ärende då efter jobb. I alla fall så var en Fredde hemma från skogen precis när jag kom hem...så vi tog en grogg på altan...brrr..kallt, tyckte jag men inte han. En Ellert kom hem efter en timme...och...och.. sen en massa kattungesugna gäster. Så nu sitter vi här och det är inte längre så kallt. Det är mörkt å mysigt, och i morgon ska dom häringa karlarna ut i skogen med sina hundar, och jag ska bara inte göra ett jota...bara slöa hela morgonen...  ...haha..trot den som vill...ni känner väl mig!?

    Natt...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards