ysven

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Yvonne - 31 juli 2010 21:30

Ensamhelg i helgen, ...men så värst ensam är jag inte. Har jobbat "kväll" hela veckan, och jobbat idag. Efter utfört arbete åkte jag till Birsta och strosade/shoppade. Skönt att gå där själv och stanna hur länge som helst och glo på saker och fundera. På vägen hem hade jag ingen lust att åka "skitvägen", så jag åkte till Ånge och fick middag hos Fredde och Christine innan jag fortsatte hem. Väl hemma hann jag knappt lasta ur bilen förrän jag hade främmande. Leffe kom med elgrejor och frågade om han kunde fixa elen på altan i morgon...SJÄLVKLART!! vi drack kaffe och surrade, så kom tjejerna och ville hälsa på kattungarna...som dom gör varje kväll. I går hade jag nyss kommit hem från jobbet så kom Stig och So....kaffe, kaffe och surr. En Ellert är ju kvar i Norge i helgen, åkte i måndags.

I Söndags däremot, drog vi tvärt till Sthlm för att köpa bil...PÅ EFTERMIDDAN......

Kvällen innan var vi till L & B på privat trubadurafton, då vi missade den vid sjön på fredagen när vi jobbade/var på väg hem.

  Men kul hade vi, om än det blev sent. Så alltså på söndag förmiddag fick vi iden att ringa på den där bilen och sticka iväg, inte mycket att fundera på. Det gick bra, men vi var inte hemma förrän 02,45 måndag morgon. Det blev inte många timmars sömn innan man skulle upp å jobba. Eilert åkte inte förrän på kvällen, men inte sov han nåt på dan för det...nääädå. Själv var jag heller inte trött på dan, eller kvällen...meeeen Tisdag morgon var inte kul.

                                Nu har jag en vecka kvar på vikariatet, sedan blir det praktik på ett ev. nytt jobb...till att börja med. Vi får väl se hur det slutar.....

.....man vet ju aldrig...HEHE








Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards