ysven

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Yvonne - 19 maj 2010 22:45

   Mätt å belåten !?

     

Lördagskvällens grillning

     

Vilande män å katt.                                             
   Thor vilade inte så mycket.

     

Sol, sol, sol.....

   

Fredagens middag, Tacos, Rabarbertårta, Grädde å lite chokladpudding.

Bilderna kommer ju i fel ordning..måste tänka lite annorlunda nästa gång.

Som sagt, i lördags kom sommaren...den varade i en dag ! Nu känns det inte som sommar direkt..eller jo..regnsommar. Men det blev ju grönt från den ena dagen till den andra, och jag slog av värmen inne på lördagmorgon då vi hade svettats igenom en natt. "Främmandet" klagade på värmen..*fniss* och det VAR varmt.

Men vi hade en rolig helg, speciellt barnen (Eilert medräknad)...hahahaa

Måndag var ju jättevarm också men då åkte jag mest bil hela dagen i jakt på skor. Hittade många till slut. I går blev det städning för hela slanten och idag har jag väl inte gjort så mycket mer än vart ut å gått och strykit upp all tvätt och kollat lite på tv....ja, de va de hele........







Av Yvonne - 19 maj 2010 11:12

Konstiga saker händer...hmmm. I går kväll somnade jag väl vid elvatiden efter att jag legat och läst ett bra tag. Vaknade av att mobilen ringde (?) i köket. Jag hörde både att den vibrerade och ringde...skit i det tänkte jag, vem f..n ringer till mig mitt i natten ? Men sedan hörde jag att det inte var min ringsignal, så jag klev upp och hämtade telefonen, som efter typ tio signaler tystnat. MEN..inget missat samtal, inget meddelande, inga alarm aktiverade. Provringde till mig själv, just det, det var en helt annan ringsignal. DÅ, tände jag alla lampor, letade överallt efter om nån glömt nån mobil här kanske ?? Man vet ju aldrig, men Näe...och jag hade ju städat hela dagen, ordentligt !! Letade i jackfickor och ja, överallt. VEM RINGER TILL MIG MITT I NATTEN TILL EN TELEFON SOM INTE FINNS ??

 Sov med lyset på resten av natten !  Nej, jag har inte drömt !!!

 vad händer i natt tro ?   







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards