ysven

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Yvonne - 10 maj 2010 14:55

    Vad jag vet..så vet jag vad jag gjorde i Onsdags. Jag har ju bildbevis....

          Ändå påstår någon att jag talat i telefon på förmiddagen ( när jag var ute å gick dessutom ) och förlängt mitt mobilabonnemang ( inget fel i det) och för det skulle jag få en telefon..som kom på avi idag. Därav mitt bryderi. Ringde och kollade vad det var i paketet och fick veta föregående då. Jaja...vad vet jag, det var ju lite livat här men vi var ju mest ute.....

Malin och barnen kom på tisdag em, och åkte med mig hem på Torsdag då jag skulle till sjukhuset. Johan var med och körde. Operationen gick bra, och nu är snart blåögat borta också.

På onsdagen var vi som sagt ute hela dagen, möblerade på tomten med upphittade, uppsläpade möbler, och en massa annat stök. Sedan barnen somnat på kvällen delade vi på en par flaskor vin och surrade.

Idag har jag skjutsat E till Fränsta igen och väl hemma så hade jag faktiskt ingen lust att vara ute, det blåser isvindar oc regnar emellanåt...näää, nu blir det soffan ett tag.       TISDAG!!!!!








Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards