ysven

Alla inlägg under mars 2010

Av Yvonne - 6 mars 2010 09:46

Oj, har jag blivit lika slö som andra bloggare tro. Eller har jag inget att skriva om ? Nu minns jag inte ens vad jag gjort dom här veckorna..annat än att jag varit förkyld igen i en vecka nu.

Men nu är det äntligen sol och lämpliga utetemperaturer.

Det har ju varit en massa turer med den här traktorn vi har...som inte vill gå när vi vill det. Eilert har stressat och jävlats med den i över en vecka nu. Köpt grejor och bytt och konsulterat olika "experter", men riktigt bra är det inte än.

I torsdags hämtade han upp Malin och barnen som ville hit. Vi var ute ett tag och försökte sola, men det blåste för kallt. Men igår gick det bra. Först bakade jag semlor på morgonen, sen packade vi en massa i rullbagen och Eilert körde ner oss till sjön. Mitt på dan kom Johan, och lite senare kom E ner ( efter lite snökörning).

Vi grillade och solade och åt semlor.

Dax att åka hem vid halv tre, packade två bilar fulla med ungar och hundar och diverse andra saker...men Malin och jag gick hem. Och hemma satte vi oss framför tv;n med lite vin.

                      Men nu blir det melodikryss, och sen ska jag ut i solen idag igen.   










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards