ysven

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Yvonne - 4 februari 2010 10:00

Jag vet inte om det är datorn eller icenet, förmodligen det senare. Det är segt, för att inte säga omöjligt att ladda upp bilder här och på FB. Så brukar det inte vara. Eilert ar krypit på taket och rengjort antennen från snö och is, och det blev bättre, men det här vädret är inget vidare för sån här uppkoppling tydligen.

Den här veckan har det inte blivit några promenader..än. Bara bilåkning. Måndag skulle vi ju anmäla oss arbetslösa båda, så det blev att åka till fränsta, sedan till Ö-vall med bilen för vi var ju bromslösa. Den fick vi lämna där och låna bil. Tillbaka till fränsta för att hämta lite papper och paket..vi var inte hemma förrän fem. Tisdag blev det fränsta-ånge-stanna hos christine-ö-vall-fränsta/middag hos K & A- hemma 19,30. När jag var hos Christine kom vi på att vi ville åka till Sveg..så det gjorde vi i går. Handlade på Dollar, Christine saker till bröllopet, och jag ändå.

Hemma faktiskt vid 15,30 redan. I DAG SKA JAG STÄDA.

Förresten, jag fick mitt paket från www.mikaelawillers.se levererat ända in på köksbordet av Kjell K i går kväll också, vilken service.

  espressokoppar från Dollar.   www.mikaelawillers.se Mina nya djuptallrikar och ljusstakar.

      ispromenad och snö ända in på altan.  

Det snöar idag IGEN. Nu får det räcka.

...........








Av Yvonne - 4 februari 2010 09:04

Det måste bo nån mer här i huset. Inte nog med att saker försvinner oförklarligt...i går kväll släppte...(slängde) jag ut Selma som var omöjlig, fick inte tag i Naala, lik förbannat!!!??? sitter hon på matsalsbordet och leker med taklampan när Eilert kliver upp!!!! VEM HAR SLÄPPT IN HENNE I NATT??? Inte vi !

Nån som vet?   BRB







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards