ysven

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Yvonne - 19 januari 2010 18:59

  Jag blir så trött på att vara trött. Det blir liiiite bättre varje dag....men inte bra. Seg morgon...ut å går sedan, inte hela vägen jag brukar, men en bit längre varje dag. I går blev det inget för vi åkte till Hudik på morgonen, E skulle hämta ett vapen hos polisen. Sedan blev det mot Hassela och Fränsta. Där fick jag bilen för mig själv och E tog firmabussen. Jag handlade innan jag åkte hem. Vi var nog inte hemma förrän vid två. Värmde lite mat och sedan drog maken till Oslo med Stellan.   

Efter promenaden idag så tänkte jag städa...och det har jag gjort, men guuud va trögt det går. Måste vila mellan varven, vad är det för skit man fått??   

    I morgon ska jag skjutsa So och Kamille till tåget i Hudiksvall, då blir det inte så mycket gjort. E & S ska ta omvägen om Gbg på vägen hem i morgon för att förflytta en grej mellan Gbg och Borås...hmmm, dumt. Hoppas dom får betalt för det.

Kollade e;posten på banken nyss, var lite rädd för elräkningen...men den var inte mer än en hundring dyrare än förra månaden. Fast det varit så kallt. EN positiv sak i alla fall. Åsså kan jag ju använda bilen igen. När jag får mer energi ska jag kolla vad jag vill bli av med för saker och sätta på skänkesgruppen i facebook. Näää, nu blir det tv en stund.  







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards