ysven

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Yvonne - 16 januari 2010 11:46

Nu kan jag snart höra igen. Och lite mindre trött..tror jag.

I går morse åkte E till Verkstad med bilen för han gick bet med den j**a fläkten. Ett relä för 47:- var felet, å vi som köpt andra grejor för flera tusen...men, många förslag om vad felet var så..... Nu har vi värme igen då. Sedan åkte vi till Å för att handla m.m Ingen promenad blev det igår, och idag blåser det ...men ut ska jag i alla fall.

Efter middagen igår satte jag mig här ett tag med ett glas vin, då ringer telefonen och vi blir bjudna till granngården på smörgåstårta. Tommy och Eva var på väg upp. " Ni ser när det lyser hos oss, då är det bara att komma" sa Eva. Så det gjorde vi. Robert å Helena också. Det blev en trevlig kväll ( fan, sent blev det också ) med mat,dryck, tärningsspel och "Finne". å att jag är trött idag beror nog inte på "sjukan" utan har andra orsaker..känner mig bättre faktiskt, fattas bara efter över en månad.

           

Nu blir till att ta itu med den här viktsaken..är grymt less nu. Christine verkar ju kommit igång...så de var väl sjlva fi*** om inte jag ska också nu när krafterna kommer åter. 

Och lördag är det idag också..igen....tro vad man ska syssla med idag då?? Har äntligen fått bort allt julkrimskrams, tvättat en massa och stukit en del. Men sånt vill jag inte hålla på med idag. F & C "hotade" med att åka skoter hit idag, så dom kanske dyker upp på em. Melodikrysset gick åt pipan idag, gav upp och gjorde en nyttig frukost i stället...ägg, bacon, tomat, avocado, m.m

Nu ska jag försöka få med mannen på en prommis...hehe.









Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards