ysven

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Yvonne - 3 december 2009 18:18

Jo, men det blev ju bara en bild i morse.

Efter lite morgonsölande.....ja eller slöande kanske, så fick jag äntligen på mig ytterkläderna och gick ut. Det var -9,5 men det var skönt ute. Tog en sväng neråt dammen, och solen sken hela tiden....tills jag kom hem igen. Men då gjorde det inget att det blev molnigt, för jag hade fått min motion och lite bilder.

Efter lite fika skulle jag baka pepparkakor...hmmm...men först "ska bara". Med andra ord, dom är inte bakade än. Jag har legat på gästsängen med ett tänt ljus på sängbordet och läst, de ni!!!  

Våra små?? stora ?? tomtar härjar här, idag var dom nog ute...till och med kattorna reagerar..men då jag tittar efter finns inge(n)t där. Hörde både bil och dörr...hmmmm   


 


        I natt ska E och de andra gubbarna bila upp till Arlanda Det krånglade lite så dom hinner inte med det tåg dom brukar åka med. Sedan blir det morgonflyget till Midlanda. Hur dom tar sig därifrån, och vilken tid vet jag inte, bara att jag ska hämta i Fränsta nån gång i morgon.

Japp, då var det helg igen....va de går undan.









Av Yvonne - 3 december 2009 08:45

  Tack André.   







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards