ysven

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Vi skulle baka....

Av Yvonne - 14 november 2009 16:36

Christines lussebullar. Men vi blev en hel massa fler människor, så vi skippade det. Det blev en kort men intensiv "helg". Fredde ska iväg på nåt med jobbet i morgon så dom åkte hem nu. I går var vi 11 pers...ikväll är det bara E och jag...på en lördagkväll, de ni. Familjerna Larsson/ Sjölund och tre delar av familjen Sjödin kom igår, + F & C då.

Det är så kul att dom vill komma hit fastän det blir trångt och rörigt. Vissa sover ju på golvet fast det finns "sängplatser"Hehe. Idag har det snöat hela dagen, det är jättefint ute. Tyvärr kommer det ju försvinna när det börjar bli plusgrader nu. Och bortskämd har jag varit i en hel vecka, Eilert har varit hemma. Hundkojan inne i lagårn har blivit gjord, skönt att kunna ge Ricko mat inomhus. Men i morgon bär det iväg igen, Göteborg den här gången.

Själv måste jag börja med adventpyssel, DET är ju bara TVÅ veckor kvar. Och C;s bullar får vi göra till helgen.

                      Nu har kalopsen puttrat klart, så nu blir det middag för två.








 
 
Ingen bild

sonen

14 november 2009 21:02

tack för den..men du vet.. hårda pojkar ligger hårt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards