ysven

Alla inlägg under september 2009

Av Yvonne - 12 september 2009 11:33

    

Nu har jag semester en vecka. Bilderna är från Lyskvällen i augusti. Måste bara testa det nya systemet här på bloggen. Blev ju bättre faktiskt.

Snart kommer väl Familjen Pähn..hoppas jag har inte hört nån avbokning i alla fall Så jag hoppas få ordning på den här apparaten så den blir "vanlig" igen. Jag har bakat en sockerkaka, och gjort kesobiffar så vi har nåt att tugga på. Har inte blivit nåt gjort den här veckan med fyra kvällars jobb...varav två DRYGA...till framemot åtta...från halvsju då igår. Så nu ska jag stryka upp lite tvätt så F & C får plats här inne till veckan, med all sin packning, m.m

Hmmm...saknar mina glittriga gubbar som jag brukar ha här på slutet......Gråter

Av Yvonne - 9 september 2009 21:12

Jaaaa, va fan gör man??? Men jag är tjurig, och nu har jag suttit och klickat hit å dit och lyckats komma in på Internet Explorer....men inte på de vanliga viset. Vete fan hur jag gjorde......????

Internet Explorer körs för tillfället med tillägg inaktiverade. Klicka här för att hantera, inaktivera eller ta bort tillägg. Står det!!! Men allt är aktiverat ju??????  Vad gör jag??? Jo, jag får hjälp på lördag...hoppas jag.

GråterCool

Av Yvonne - 6 september 2009 16:34


Det här är Naala och Selma. Barnbarn till våran hädangågna Selma. I fredags när Eilert skulle hämta mej på jobbet så parkerade han hos Malin nån timme.Och blev så förtjust i Naala. Vi har ju bara fyra kattor sen förut...hehe...så vi kunde väl ha en till. Det blev TVÅ till. För hon måste ju få sin syster med sej. Och inte nog med det, nästa vecka kommer deras bror hit, som F å Ch har tait hand om...plus deras två andra kattor förmodar jag, ( och tre hundar).

I morgon åker E och jobbar igen, förra veckan var han hemma med en överansträngd arm. Själv ska jag jobba normal dag måndag, sen blir det fyra kvällar varav två ( tors. fred. ) lååånga. Till åttatiden skulle jag tro. Men sen är det semester en vecka. Älgjakt.      







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards