ysven

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Yvonne - 25 augusti 2009 21:45

...ikväll, sedan jag jobbat över en ½ timme, handlat, tankat, så blev jag sittande här......

i 30 minuter!!! medan fyra gubbar kliade sej i huvet å slet sitt hår innan dom kom fram till att dom kunde köra fram den flakfastnande bilen en bit och släppa fram en övertidsarbetande Ålstapersonal. Under tiden hann jag prata i telefon ( och få veta att Stig väntat på mej i en timme redan för att hämta knivar till rotorståttern), röka, och knäppa kort. Jaja, det är ju inte alltid man kan fatta snabba beslut.

Väl hemma så kom då Stig till slut för att hämta knivarna. Men först skulle han sätta sej på en stol å snacka lite. Efter 20 minuter så ringde E hem, och då lättade han från stolen å for hem å jobbade vidare. Sååå, sedan fick jag titta i min nya tidning. Nu ska jag packa ihop min strejkande symaskin och ta med den till Jenny, som ska ta med den till en magiker som kan läsa över den så den blir ostrejkande      







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards