ysven

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Yvonne - 23 augusti 2009 19:46

Ja då var det Söndag igen. Dåligt med bloggande på veckorna nu, jag vet inte vad jag syssar med egentligen. Kvällstrött har jag blivit också.

I helgen har vi haft småfolk här, föräldrarna skulle äta kräftor på fredagskvällen. Så när jag kom hem från jobbet var dom redan här. Vi fikade lite, och sen drog föräldraskapet. Jag stekte plättar som dom åt med blåbär och grädde lite senare på kvällen.



Åka traktor och gunga å lite tv-tittande innan det blev pyjamasdax.



Igår blev det innedag, ösregn mest hela tiden. Men dom är så duktiga att leka, så jag hade riktigt tråkigt...inget att göra..som jag hade lust med alltså. På kvällen blev det lite sol i alla fall, och inte hade dom lust att åka hem, så det blev en natt till och föräldrarna fick gå och kolla på Hepstars.

Men i mose var vi ute tidigt och brände skrot och städade i garaget. Och blötte ner oss, långt blött gräs att kliva omkring i.

Så skjutsade vi hem dem på eftermiddagen idag, åkte och köpte pizza och kebabrulle (lyx), åt ute på altan och jag somnde i fotöljen.

Nu har E äntligen fått slåttermojängen att fungera, sitter å slår för fullt nu innan det bär iväg till Huddinge vid fyra i morrnbitti.

Själv har jag tre "kvällar" den här veckan, skolstart i morgon. Sista rycket innan jag blir jätteledig.       







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards