ysven

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Yvonne - 20 juli 2009 22:12

Ja inte behöver man vattna blommorna ute mycket i sommar heller. dom ruttnar tror jag.

I går var jag ledig hela dagen,inte gjorde jag mycket. Vi hade lite besök på lördagkvällen, och sov ett längre tag i går morse. Vädret hade återgått till det normala efter två dagars sol...så vi blev mest inne. På kvällen hade vi i alla fall mysigt på altan med lite vin och DaCapo på radion.

Eilert åkte iväg på förmiddagen idag, skulle vara borta till nästa helg, men som vanligt blev det ändringar. Kommer hem i natt och sticker igen om nån dag som det verkar. Hur som hest så blir jag väl ensam till helgen...men jag ska ju också jobba så.....

På jobbet är det liiite rörigt...eller hur man nu säjer. Det fattas folk och det finns massor att göra. Och det måste fungera...man blir lite trött.

Nä, nu är pausen över, nu ska jag fortsätta kolla på Beck....Natt!!

     

  










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards