ysven

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Yvonne - 26 juni 2009 10:46

...finns i bilddagboken (länk till höger).

Veckan; Måndag: städning och tvätt. Tisdag : Christine och jag åker till Lisa för att lämna hennes tärnklänning som Lisa ska göra lite ändringar på. Sedan ut till Birsta. C blev hämtad där för vidare färd till Härnösand, medan jag gick och shoppade för mej själv innan jag åkte hem. Guuud va skönt det är att gå ensam och handla och titta på saker så länge man vill utan att nån vill gå vidare..(eller åka hem ;) ). Onsdag : hmmm, klipper gräs och tvättar bil, och hämtar E i Östavall på kvällen. Torsdag : Ner till Fränsta å handlar, sedan låg jag på gräset och läste en bok, heeela dan och kvällen. Fredag (idag):

Tänker inte göra ett skit, ikväll ska vi åka till Delsbo till Sivert, hem i morgon tidigt....sen blir det jobb, jobb, jobb till veckan.


Trevlig sommar på er...ni som har semestern kvar.


  







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards