ysven

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Yvonne - 9 juni 2009 18:53

..har jag nu. Så nu sitter man på altan hela dagarna....trodde ni.

Igår blev det stora tvättardagen, eller kanske hellre städardagen, eller båda förresten. Sovrummet behövde en omgång, så ALLT åkte ut eller i tvätten. Det var ju bra torkväder, liksom idag, för jag hade lite kvar tills idag. Dessutom strök jag upp all tvätt igår och städade kontoret m.m.m.m

Idag har det varit perfekt väder för att stöka ute. Tvättat bilen, klippt gräset, rensat ogräs, krattat ihop och kört bort det E slog i söndags, tog gräsklipparn och körde nere vid stora utegrillen...det var faktiskt 50 cm högt, men jag tänkte att man kan väl prova, för röjsågen kan jag inte med. Det gick jättebra.


Plockade liljekonvaljer på grannens går igår också. Det MÅSTE jag göra varje år, har liksom blivit tradition. Spännande att se om han kommer snart nu då, för det brukar han göra när jag har "tjyvat" där. Lite sent ute var jag, för dom har blommat ut snart.

Wilmer vilar under altan.


Nu ska jag ut och vattna lite, sen blir det "spikmattan" och en dusch!!!

Sen får vi se vad jag hittar på i morgon, misstänker att det blir inneväder.

     







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards