ysven

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Yvonne - 15 april 2009 18:59

Vi tog en kvällspromenad med hunden, och jag tog med kameran för jag ville ta ett kort på den här skylten.

 Den här lustigkurren flyttar till byn till sommaren.

Det var förra vintern som Eilert fick dra upp honom ur diket.....  Tänk om alla satte upp skyltar...hihi. 


                                         







Av Yvonne - 15 april 2009 15:33

...jag tycker det är tråkigt när det inte händer nåt på andras bloggar på en vecka eller två, så är det väl bäst att jag totar ihop nåt i alla fall. Det är samma här som för dej Maria...dåligt med nya bilder nu, men idag fick jag till tre.

 Matilda ute i blåsten när vi andra brände lite skrot.


 Dom ljumma vårvindarna har försvunnit, och nu blåser det mest kallt. Men ingen snö än tackålov. Efter påsken har vi inte gjort så mycket, varit till Hallsta med lite skrot, tvättat bilen, tvättat kläder, så nu finns det en massa strykning i stället. Krattat lite mellan snöhögarna som vanligt, ut å gått med hunden..ska bli idag också...

Jo, vi fick ju lite besök idag då, och dom små damerna ville ju ha KAKOR sa dom meddetsamma, så jag plockade fram allt som fanns till fikat då efter brännararbetet. Och senare kom två lite äldre damer på besök så nu finns inte så mycket kvar...äntligen.

Nu ska jag försöka få upp mannen ur tv-soffan, ryggläge där, för det är snart mattime och promenadtime tycker jag.

      







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards