ysven

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Yvonne - 22 mars 2009 17:57

Efter jobbet igår då så åkte vi in till paret i Byn. Där hade tre av våra barn, (iklusive värdparet) samlats med sina sammanlagt fem små barn och ett okänt antal husdjur, för att festa. Och det hade dom nog gjort ett antal timmar. Först ute på eftermiddagen, och när vi kom på kvällssidan, så låg dimman tät i köket...dom lagade mat. Hej å hå vilket liv.

Ja, vi stannade några minuter, men sedan for vi hem till lugnet. MEN, det är SÅ KUL att våra respetive barn med familjer kan umgås och ha roligt ilag. Synd att inte de två (en från oss var) som bor i staden kan vara med lika mycket.

 Idag så infann sej en massa energi här..vete gudarna var den kom ifrån, Först blev maken friserad, ja det blev just inget hår kvar, sedan rengjorde han badrummet ordentligt, avlopp å sånt otrevligt, dammsugning i hela huset, bäddning, m.m medans jag städade kontoret, strök kläder, tvättade kläder, bytte till några gamla vårgardiner jag hittade i ett hörn, sorterade papper, m.m Lite "främmat" hade vi också. Sedan lagade vi ju middag Wallenbergare...såååå gott.

Dagen är inte slut än, nu ska jag göra lite Coleslaw. Passa er för "kurer", förra gången jag "kurade" fick jag också överskottsenergi....hehe.


    HáDé. 







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards