ysven

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Volvoägare

Av Yvonne - 4 mars 2009 20:20

Vi for ju till staden i morse, men på vägen ner stannade vi i Viskan för att kolla på en bil som Eilert sett en dag när Anders och han var dit i ett ärende. Det slutade med att resan fortsatte i en Volvo....det gick väldigt fort att byta bil, och audin blev liksom kvar där skitig å dan som han var. Skönt å bli av med den.

Snabb sväng till ikea och birsta city, sen hem till Sandra för att träffa Lucas som blev en månad precis idag...och Amelia naturligtvis. Där fikade vi, och sedan blev det Willys och mat, och så en tur till Andre och Simone, Lisa jobbade tyvärr. I morgon blir det bilder på lite av varje, nu ska jag kolla på tv.    å fika lite. 







 
 
André

André

5 mars 2009 09:21

Ja det var kul att ni kom och hälsade på, vi får väl försöka komma till er nåt framöver också som sagt.

http://www.pahn.se

 
Eva

Eva

5 mars 2009 19:25

Grattis till "nybilen"! Jag vet hur fort det kan gå ibland med bilinköp... Plötsligt står man där med en annan bilnyckel...

http://www.luckan.bloggspace.se

 
Ingen bild

Sandra

9 mars 2009 16:49

nästa gång får vi komma :) bara vi har en bättre bil så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards