ysven

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Yvonne - 29 januari 2009 18:50

Veckorna går ju fort nu igen. Det var väl den första efter lovet som var trög. Och ÄNTLIGEN är januari över snart, den har varit lång som två månader. Pengar kom ju in i går...och gick ut idag igen..haha, eller??

Men så ska det väl vara i januari. Eilert har nytt jobb igen, hoppas det här varar ett tag så det blir lite ordning på ekonomin. Bortajobb som vanligt, men det är man ju van. Nu behöver jag bara ha bilen till jobbet var tredje vecka sen Stig flyttat tillbaka, och vi turas om att köra, R & S & jag. Det här är min vecka, sen får den stå i två...inte dumt.

Ev. tar E och jag en tur till Ljusdal och shoppar på lördag, måste åtminstone fylla på i kylen. Sedan sticker han på söndag och blir borta en vecka. Nästa helg ska jag också jobba, så vi ses väl inte så mycket på ett tag nu.

Promenerandet har stannat av också nu...hinner inte på dagarna den här veckan...och det här vädret som är nu är jag inte överens med. Det är ju så KALLT.Det är inte så många grader, 5-6, men KALLT, på ett annat vis än före jul.  Liksom att det kryper in under kläderna. Får ta å skärpa till mej till veckan då.

Nä, nu tror jag de får bli en skvätt kaffe.    







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards