ysven

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Yvonne - 6 januari 2009 08:51

.....och sånt här...


..tack å lov!! Men det har gått bra, upp 2 kg bara, det försvinner snart.

Ser att många har plockat bort julen, men jag väntar nog till tjugondagknut jag. Eilert är ju hemma nån vecka till och kan (hehe), hoppas jag, passa kattor å julgran på dagarna. Dom gillar allt dingeldangel tyvärr. Eller så får det bli nu till den VANLIGA helgen.

Har ju lyckats komma ut på promenader rätt så mycket sista veckan, och nu blir det ljusare för var dag..kanske man kan gå en sväng på kvällarna med.

Var tvungen att ringa till Mary igår och fråga vilken "vecka" det är nu, så jag vet när jag ska börja i morgon...haha..det är första gången jag tappat räkningen på schemat. Då har man verkligen släppt jobbet, skönt.

Eilert är iväg nu och köper förnödenheter, (dvs cigg  å sånt).                       Själv ville jag inte åka neröver idag, har ränt nog den här ledigheten. Jag ska försöka göra matsedel för nån vecka..eller två, tre. Men först ska jag skuva upp det här jäkla tangentbordet som har klibbat ihop...av nåt...kan de va  vin ????????


  










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards