ysven

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Yvonne - 10 augusti 2008 10:51

Undrar om jag orkar upp!? Herr E har fått ny arb.givare IGEN. Så han har ju em, och börjar inte förrän klocka två. Men ska till Ånge och besikta, igen, sen tror jag vi säljer bilen. Fast den går ju bra nu, och det har kostat!

Igår var det ju sommarsamling för jaktlaget, och så passade vi på att ha "trisskrapet" när folket ändå var på plats.( matköbilden). Det gick ju bra, och syster K med sambo blev kvar till 23-tiden.

Och så en bild på Embla i prinsessklänning och cykelhjälm.

När vi kom hem i fredags orkade jag inte laga middag, så det blev pulvermos (Hu, å usch) och köttbullar. När vi satt och åt kom CH. Sjöström. Undrade hur det hade varit på Diggilo, och om Nanne hade sagt nåt. (??). Jo dom hade smsat till henne att hon skulle hälsa till Frykmans.....de missade vi, vi gick innan allt var riktigt slut, när dom talade om vilka som vunnit backstage å sånt. Men vad gör de´, kul i alla fall.

Nä nu ska jag ut i solen sista dagen i frihet. Hoppas familjen Å kommer och hjälper oss att äta upp resterna sen igår.

  







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards