ysven

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Yvonne - 28 juli 2008 11:18

..förra veckan, eller hett rättare sagt. Fr(u) M och barnen var här Torsdag-Fredag. Vi var ner till badstranden torsd. em. Då badade barnen och jag. På fredag åkte  M å barnen å jag ner medan Herr E åkte till stan i ett ärende. Jättevarmt i vattnet. Och Embla fick en badkompis, Ellen.

På kvällen kom Pappa H och hämtade hem familjen. E å jag åkte ner och badade två gånger sedan, (den andra gången med en gäst som aldrig tänkte åka hem...pust!!)

Lördag: Badade på morgonen och tvättade håret i sjön...DET ÄR SOMMAR DET. Sedan bar det av till Ånge med hundkoja på släpvagn...(tappade taket på kojan och fick vända en gång). Vi handlade mat och dryck (och jag skor, m.m.) för att sova över där.  Senare kom H & M & barnen upp, och även dom stannade kvar över natten. Och Fr CH;s far och bröder. Fullt hus alltså, och kul hade vi.

Igår, söndag, blev det stranden när vi kom hem, och en andra gång strax innan ovädret bröt ut. Det åskade i tre timmar, och regnet vräkte ner.

Ja, då var det måndag igen och vi ska försöka få ordning på bilfan!!! Och alla verkstäder har semester!! På fredag ska vi åka till Järvö på Diggilo. Och sova i husvagn=ingen höjdare, men det får väl gå för en natt.

  










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards