ysven

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Yvonne - 12 juli 2008 22:00

Vad har vi gjort idag?? Jo, det var ju spöregn ute, så vi frös lite. Gjorde upp eld i kaminen, och så grillade vi korv där till lunch. Sedan blev det lite sol på em. så nog har dom varit ute å lekt också. Och åkt traktor har dom ju förstås. Till middag blev det köttgryta å potatis, ingen favorit tydligen, Thor satt på golvet å läste Bosse Bildoktorn. Fick plocka fram gammal blopudding istället. Och glass med chokladsås, det gick bättre. Nu sover dom i alla fall. Ja, å en ellert är ute å slår hö. I morgon ska jag städa...tror jag!!   







Av Yvonne - 12 juli 2008 10:16

Jo, vi fick ju småfolket på besök i helgen, när föräldrarna skulle roa sej.

Men småfolket hade också fest. Först var vi och hälsade på familjen Åslund, och sen hade dom disco i köket på kvällskröken. Och jag fick hem mitt Elvisvin! Näe, jag har INTE öppnat nån än.

Idag regnar det...typiskt!!! Och bara 12 grader varmt. Tja, vi får väl se vad vi hittar på.....jag har ju i alla fall SEMESTER nu, så till veckan kan jag göra allt som jag brukar göra på helgen annars. Förresten fick jag två nya böcker igår.....  










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards