ysven

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Yvonne - 9 juni 2008 20:37

..blåsigt, men..inte kallt precis. Kom lite regn nyss. Skyndade mej att laga middag när jag kom hem. Blev lite sent för jag var till frissan. Nå, middagen blev klar, men ingen karl kom hem...nähädå han blev kvar nån timme till för att hjälpa till med nåt där i skogen. Vi får väl äta uppvärmd middag framemot 21-tiden. Så medan jag väntat har jag matat hundar, plockat in tvätt, dragit in vattenslangen (lär ju inte behövas den här veckan), plockat rabarber till M på jobbet (kan inte ta reda på allt), kollat vädret på tv, kollat bloggar och mail, osv. I morgon ska han jobba natt, hoppas det blir regn snart så det blir slut på brandvaktsjobbet.

Jag måste nog sätta mej och fundera ut lite veckomatsedlar nu igen, det är så bekvämt när man vet vad man ska ha till middag. frukost å lunch är inga problem, för det blir just inget sånt..ev. på helgen blir det nåt mittemellan.

Igår åt vi nån slags lunch bestående av stekt bacon, ägg, och rosévin, de´ni. Näe, nu får jag nog värma upp middan.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards