ysven

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Yvonne - 30 maj 2008 21:18

När gubbarna åkt kom mister christer ( känd från tv) så vi satt på altan å drack vin tills dom kom hem. Maria, du har fått din autograf nu!!

Ja, nu är gubbarna tillbaks alltså, och kollar på lite jaktgrejor.

Nu ska jag mata hundarna...go´natt.

Av Yvonne - 30 maj 2008 19:49

Bra i ögat nu. Varmt å skönt ute, men lite molnigt ikväll. När det blir varmt så blir vi utan telefon, av nån anledning. Det var lika i fjol sommar. Och igår, och ikväll blev vi utan. Nu sitter det två gubbar...( E inte inräknad ) på altan och väntar på att få skjuts till ett större samhälle för att hämta lite varor från en viss affär. Tänk om dom kunde åka snart. Vi hade tänkt städa upp på vinden för att kunna sova där nu när det är varmt. Grillat till middag har vi gjort, hann knappt äta klart förrän den förste gubben kom. Hmmm, roligare kan man ha en fredagkväll.

Nyklipparn hade jag med hem i tisdags..så nu är det klippt....(bild).

Nu stack alla gubbar och jag blev hundvakt till en snäll liten gråhundstik...men jag har kattor oxå!! Bye !




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards