ysven

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Yvonne - 25 maj 2008 21:07

Då var det söndagkväll då. Helgen har gått fort. I går kom A,L, och S mitt på dagen ungefär. Före det bakade jag den där rabarbertårtan igen, så det fanns nåt kaffebröd, tvättade några maskiner och så vidare. Det blev inte nå riktigt varmt på em., så det blev inte till att vara ute så mycket. Men S å A å jag gick och plockade blåsippor till Fru L som låg på soffan och sov. Hon hade visst varit ute å drällt kvällen före. A inst. några program på datorn som jag ville ha. TACK!!! Sedan grillade vi till middag och gjorde egen friterad klyftpotatis mm. Paret P gick en sväng till tornet sedan S somnat, och jag kollade på en film. Sedan såg vi slutet på EvSC. Inte mycket att se, men...

Idag på förm. ( jo fru L satt i nattlinne å åt frukost) kom Familjen från Byn.

Dom hade med en blomma som jag ska parkera i en rabatt. Och Familjen från staden hade ju med en tårta igår, ju. Vi fikade på altan, mycket varmare idag, och sedan for alla hemöver...och glömde lite saker som vanligt!

När jag blev ensam blev det storstädning..det var på tiden. Det var då jag hittade alla kvarglömda saker. Så, till veckan nu då, så ska det ju bli sånt där väder...sol alltså. Och då har ju jag fixat allt sånt där nödvändigt redan, och kan bara sitta ute eller på altan och läsa på kvällen. Smart va?!

Nu ska jag lägga mej i en renbäddad säng! Go´natt.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards