ysven

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Yvonne - 23 maj 2008 21:03

Min vän å chef å arbetskamrat klagade på min blogg i morse, det var ju inga BILDER igår. Så HÄR ÄR DOM...tårtorna, en del av dom!!

Solen skiner, jag har inte gjort mycket sen jag kom hem. Matat hundar, kattor, löst korsord, läst, tittat lite på tv, pratat med maken, msn;at med makens yngsta i staden, kollat bloggar ( eva, vad gör du?), och sånt där onödigt. I morgon ska jag vara nyttig. Baka å ha mej!! Och så får jag träffa Simman, kul!  Hoppas det blir skapligt väder. Nån gräsklippare blev det inte denna vecka, det blev folk i bilen i stället i flera dar. Fick inte plats med nån klippare, om den nu kommit än?!

E och Å har gått å lagt sej nu i nån stuga på en bondgård i motalatrakten. Det fanns en gårdsbutik också där hos den bonden, han sålde pärer å cider!?! Måste väl haft nåt mer också..får man hoppas. Nä, nu ska jag ta mej en cider (jordgubb/lime) å kolla å TV.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards