ysven

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Yvonne - 22 april 2008 22:45

Kväll igen, och sent. Pratade med E nyss, och han har visst för vana att fastna i nåt surhål minst en gång i veckan!! Många svordomar var det.

Själv har jag bakat bullar idag, på jobbet alltså, och sen blev det lite ischias.

I morgon börjar smörgåstårttillverkningen ( 9 st ) och sen blir det ont i ryggen lagom till helgen. MEN, då kan jag ligga i badenbaden i solen på dagarna, jag har ju ont i ryggen!!!haha. 

R och jag samåker numera till jobben, min bil den här veckan och ALLTID mina tider. Det verkar funka.

Så har jag slötittat på Äntligen Hemma (varför?) och sen Time Out ( bättre ). Sedan såg jag ett program om varför vi blir så sjuka i det här sterila  bacillskräckslandet, just därför, men det visste vi ju redan.

Ja, nåt annat orkar jag inte göra när jag kommer hem sent. Å nu blir det sängen.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards