ysven

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Yvonne - 12 april 2008 19:49

´Ja, inte har vi gjort mycket heller. Det blev i alla fall våfflor, med grädde och blåbär, hjortron å jordgubbar. Så har jag fixat en mail till E, om han nu lyckas hålla den igång den här gången. Fagersta ligger ca 37,6 mil härifrån, om man inte genar..då blir det ca 10 mil kortare.

Så var de med det. Nu blir det väl lite TV då.

Av Yvonne - 12 april 2008 11:07

Jo, det är lördag och vi tänker inte göra nåt!!! E har skruvat fast vikdörren till tvättstugan så har vi varit till J;s stuga å letat borttappade nycklar. vi hittade dom, och fru J blev glad. Det finns en massa kläder att stryka, kanske det blir nåt sånt. Till veckan ska E till Fagersta å jobba, hur långt är det dit då?? I dag tror jag att det blir pannkaka till middag, eller våfflor, jätteonyttigt, men gott!!

Igår fick jag hem en klänning med posten som jag glömt bort, den har varit restad, en sommarklänning, så igårkväll hade jag sommar. Det blev ju mörkt ute så man såg i alla fall inte snön!

Nu ska jag koka lite kaffe..å ta fram muffins..."på måndag ska vi börja banta"...hihi.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards